اس ام اس خنده دار92

حیف نون می ره هتل

صبح روز اول می ره توی رستوران هتل صبحانه بخوره

می بینه روی تابلو نوشته: “از ساعت ۷ الی ۱۱ صبحانه…

از ساعت ۱۱ الی ۵ ناهار و از ساعت ۵ الی ۱۱ شب شام سرو می شود…”

پیش خودش می گه: پس من کی وقت کنم برم شهر رو ببینم؟

.

.

.

حیف نون میره رستوران میگه : جوجه دارین ؟

گارسون : آره

میگه : دونش بدین نمیره !

.

.

.

حیف نون می ره عیادت مادرزنش. می پرسه “بهتری؟”

مادرزنش می گه: “تبم قطع شده ولی گردنم هنوز درد می کنه…”

حیف نون می گه: “انشاالله اون هم قطع می شه!”

.

.

.

دانشمندان شهر حیف نون اینو کشف کردند:

“انسان هایی که بیشتر عمر می کنند دیرتر می میرند” !

.

.

.

سوال این هفته مسابقه 90 در شهرستان حیف نون :

طرفدار کدام تیم هستید؟

1- بله

2- خیر 

.

.

الان یه بچه 5 ساله از باباش gallexy S 3 میخاد...

بعد ما یه دوست داشتیم اسمش رضا بود،

تا 11سالگی هر کی میگفتش : "سکوت علامت رضاست" ، من فکر میکردم علامت اونه :|

.

.

.

میدونی ضد حال چیه؟

تایپ میکنی:
«با تمام وجود دوستت دارم»

رو مانیتور رو میبینی:

«fh jlhl, [, n n, sjj nhvl»!!

ینی میخای کیبورد و سیستم رو داغون کنی اون موقع!!!

.

.

.

منی که ، رکیک ترین فحش بابام " دیوانه " و مستهجن ترین حرف مامانم "بی شخصیت" بوده شدم این...

خدایا به حق این روزای عزیز بچمو به تو سپردم!!!

.

.

.

الگو و قهرمان بچگیای مـا بروسلی و فرانکی بود شدیم این ...

این نوجوونا با امثال جاستین بیبر بــه کجا میخوان بــرسن ؛ خدا میدونه!

.

.

.

دیروز به مردِ عشق گفتی : مرده !

حالا چه شده که او دلت را برده ؟

از کله من هوش و ذکاوت رفته ؟

یا اینکه به کله تو چیزی خورده ؟!

.

.

.

بس که صدا نزدی اسمم را

“جانم” ی که برایت کنار گذاشته بودم ، گندید !

.

.

.

در سه حالت میتونی برای “دیگران” مهم باشی :

۱٫خوشگل باشی

۲٫پولدار یا مشهور باشی

۳٫بمیری !

.

.

.

سه دزد بزدزد رفتن بزدزدی یه دزد بزدزد دو بز دزدید

دو دزد بزدزد یه بز دزدیدن، یه دزد بزدزدبه دو دزد بزدزد گفت من

که یه دزدبزم دوبز دزدیدم اونوقت دو دزدبزدزد یه بزدزدیدین؟!

.

.

.

میگن : تنبلی مادر همه عادت ‌های بد ماست !

ولی خب به ‌هرحال مادره و احترامش واجبه !

.

.

.

پیرمردی مشکل شنوایی داشته و هیچ صدایی رو نمی تونسته بشنوه.

بعد از چند سال بالاخره با یک دارویی خوب می شه.

دو سه هفته می گذره و می ره پیش دکترش که بگه گوشش حالا می شنوه.

دکتر خیلی خوشحال می شه و می گه:

خانواده شما هم باید ظاهرا خیلی خوشحال باشن که شنوایی تون رو بدست آوردید.

پیرمرد می گه: نه، من هنوز بهشون چیزی نگفته ام!

هر شب می شینم و به حرف هاشون گوش می کنم…

فقط تنها اتفاقی که افتاده اینه که

توی این مدت تا حالا چند بار وصیت نامه ام رو عوض کرده ام!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:اس ام اس_92_جدید,

] [ 1:13 ] [ Elham ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه